توضیحات برزو ارجمند درباره چت خصوصی با سالومه + جزئیات

 
 
۸ ساعت پیش - برزو ارجمند درباره انتشار بخشی از گفت‌وگوی خود با مجری بهائی شبکه «من و تو» توضیحاتی ارائه داد.
۹ ساعت پیش - ساعد نیوز: برزو ارجمند درباره انتشار بخشی از گفت‌وگوی خود با مجری بهائی شبکه «من و تو» توضیحاتی ارائه داد.
۹ ساعت پیش - برزو ارجمند درباره انتشار بخشی از چت‌های او با سالومه سیدنیا مجری «من و ... و از آن اظهار بی‌اطلاعی کردند، برخی هم مانند پرویز پرستویی توضیحاتی ...
۶ ساعت پیش - حوادث رکنا: برزو ارجمند ، بازیگر سرشناس و محبوب کشورمان درباره چت خصوصی با سالومه مجری شبکه «من و تو» توضیح داد.
توضیحات برزو ارجمند درباره چت خصوصی با سالومه/ شرمنده همه هستم. برزو ارجمند درباره انتشار بخشی از گفت وگوی خود با مجری بهائی شبکه من و تو توضیحاتی ارائه ...
توضیحات برزو ارجمند درباره چت خصوصی با سالومه + جزئیات. برزو ارجمند درباره انتشار بخشی از گفت وگوی خود با مجری بهائی شبکه من و تو توضیحاتی ارائه داد.
۸ ساعت پیش - به گزارش شمانیوز و به نقل از فارس: هفته گذشته بود که صفحه «سالومه سیدنیا» مجری بهائی شبکه ضدایرانی «من و تو» با یک میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال ...
۷ ساعت پیش - برزو ارجمند ، بازیگر سرشناس و محبوب کشورمان درباره چت خصوصی با سالومه مجری شبکه «من و تو» توضیح داد. به گزارش زÛ.
۱۰ ساعت پیش - برزو ارجمند درباره انتشار بخشی از گفت وگوی خود با مجری بهائی شبکه «من و تو» توضیحاتی ارائه داد.
۱۰ ساعت پیش - برزو ارجمند درباره انتشار بخشی از گفت‌وگوی خود با مجری بهائی شبکه «من و تو» توضیحاتی ارائه داد. هفته گذشته بود که صفحه «سالومه سیدنیا» ...
۶ ساعت پیش - حوادث رکنا: برزو ارجمند ، بازیگر سرشناس و محبوب کشورمان درباره چت خصوصی با سالومه مجری شبکه «من و تو» توضیح داد. توضیحات برزو ارجمند در ...
توضیحات برزو ارجمند درباره چت خصوصی با سالومه جزئیات | منبع: شما نیوز - پویشگر: خبرپو.
۱۰ ساعت پیش - توضیحاتی درباره ماجرای رابطه برزو ارجمند با سالومه سیدنیا و واکنش این بازیگر سینما و تلویزیون درباره انتشار چت خصوصی خود با سالومه در ...
حوادث رکنا: برزو ارجمند ، بازیگر سرشناس و محبوب کشورمان درباره چت خصوصی با سالومه مجری شبکه «من و تو» توضیح داد. توضیحات برزو ارجمند در خصوص ماجرای چت ...
۹ ساعت پیش - برزو ارجمند درباره انتشار بخشی از چت های او با سالومه سیدنیا مجری «من و ... و از آن اظهار بی‌اطلاعی کردند، برخی هم مانند پرویز پرستویی توضیحاتی ...
داغترین‌ها: #ستاد اطلاع رسانی مبارزه با ویروس کرونا · shaygan_music · دنبال کردن. چت لورفته برزو ارجمند با سالومه. 0. shaygan_music 311 دنبال‌ ...
۵ روز پیش
وارد نشده: توضیحاتخصوصی
 
۲۵ آذر ۱۳۷۷ - جنجال لو رفتن چت‌های خصوصی هنرمندان با سالومه! ... شهره سلطانی، شهره لرستانی، ارژنگ امیر فضلی، برزو ارجمند، رضا صادقی، علی اوجی، مهراب ... هرچند توضیح اش غیر لازم است، اما تمام چت من با ایشان محدود به چند پست روانشناسی و چند ... پرویز پرستویی درباره ماجرای چت‌ها این گونه توضیح داد: چند سال قبل و در زمان اکران ...
۲ روز پیش - اینقدر این جماعت سطحی و قشری و ضعیف هستند که با سالومه بیسواد درد و دل سیاسی میکنند! ... شهره لرستانی، ارژنگ امیر فضلی، برزو ارجمند، امیرمهدی ژوله، مهراب قاسم ... در واقع مقامات عالی در جلسه خصوصی بابت سلبریتی دوستی مدیران ... او در برنامه سالی تاک با توضیح و تفسیر سالومه در برنامه‌اش ضریب داده شد.